Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Saturday, March 7, 2009

Separuh perjalanan...

Aktiviti hari ini...

Sebelah pagi aku menghantar barang kepada downline di KUIS. Kemudian singgah ke rumah ustaz Radzi memulangkan buku bekam. Sayangnya aku tak dapat join aktiviti bekam pada hujung minggu ni sebab aku ada undangan dari jaringan baru untuk buat demo. Bila lagi nak membesarkan jaringan??? Nilah masanya. Nak harapkan bantuan upline, ntah bila tak tau.

Sebelah petangnya plak aku p umah kak bib ambik barang.hehehehehe...walaupun aku stokis tp barang aku x bape nak cukup. hehehehehe.... Hajat hati nak bertolak awal tp bila dah pekena Mai Secawan, jd bercawan-cawan la plak. Pehtu dijamu plak ngan RFC, makin bertunggu tangga la kat umah kak bib. kih kih kih...

Kebetulan plak Ustaz Radzi 1 famili, PJS Abg Zul, PJS Kak Ni mai pasal nak bli broadband yang komiti nilai jual tu. Kalo berminat nak bli broadband ble la contact Ustaz Radzi. Promo ni..hehehehehe.. bila dah ramai-ramai mcm2 la criter.makanya perjalanan aku tertunda.

La ni, aku kat R&R Ayer Keroh, Melaka. Rehat jap pekena Mai Secawan bagi segar sket maklum le jauh lg tu perjalanan. Sat lagi nak gerak dah. Korang nak tau, aku benti kat stesen minyak. Ada plak 1 keta tu parking baik punya. Blocking jln aku plak tu. Tau la ngatuk, basuh muka ngan air mineral x tau apa jenama, pehtu selamba campak botol kosong kat bawah. Yg sadisnya, tong sampah selangkah jer kat depan mata. rasanya org educated, pakai keta besar, pakaian kemas berkemeja tp sivik zero. camne la Malaysia nak bersih. Tu org yg educated, kalo yg bukan????

ok la. Takat ni jer blog aku.nak teruskan perjalanan. target aku sampai sebelum subuh.

Wasalam

No comments:

Post a Comment