Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Thursday, March 5, 2009

RABU...KELAS MINGGUAN CAWANGAN NILAI



Semasa sedang membentangkan Profil Syarikat

Macam biasa setiap hari rabu, Kelas Nilai menerima kehadiran lebih kurang 35orang. Alhamdullillah kehadiran dah semakin meningkat. Seingat aku dulu, kehadiran cuma belasan orang sahaja..
Semenjak kempen boikot nie nampak sangat yang umat islam sebenarnya prihatin dengan apa yang terjadi pada saudara kita di Palestine. Semangat Palestine meruap-ruap dalam diri masing-masing.

Kelas semalam menerima kehadiran 2 bekas peserta PBC De Palma Ampang, mereka adalah Abg Hazuan dan Abg Qhahar... Masing-masing begitu bersemangat.. Alhamdullillah.
Kak Bib tengah bagi Motivasi tu...

Slot minggu ni, aku pulun habih... hehehehehe bukan apa PJS bertugas x hadir dan terpaksa la mereka dengar dari aku yang baru bertatih ni... Moga apa yang disampaikan dapat diterima oleh mereka.

Minggu ni Produk Knowledge " Habbatussauda"... Baru tau yang herba ni telah digunakan lebih dari 3000 tahun. Juga sangat baik untuk semua penyakit kecuali as sam....( MATI ).. Disampaikan oleh Ustaz Radzi.. Beliau juga merupakan seorang Herbalis..

Semoga kelas Nilai akan dihadiri lebih ramai rakan kongsi pada masa-masa akan datang..

Insyaallah sabtu ni aku akan berangkat ke gelang Patah, Johor kerana ada jemputan dari salah seorang jaringan disana.. Mereka panggil utk buat demo.. Akan ku gempur Kampung itu.... insyaallah. Doakan saya memperolehi kejayaan disana...






No comments:

Post a Comment