Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Tuesday, March 10, 2009

Dah selamat sampai..

Perjalanan pulang hari ini tidak berapa lancar kerana hujan lebat sepanjang perjalanan...
Alhamdullillah kami selamat pergi dan balik.. walaupun dalam perjalanan pulang berjumpa dgn 2 kemalangan dan menyebabkan kesesakan lalulintas. kejadian berhampiran dengan R&R Seremban.

Kami bertolak jam 4.30ptg dr Jeram Batu, Pekan Nenas dan sampai rumah Kak Bib di Nilai jam 9 lebih. Erm kami dijamu dgn Aiskrim HPA alhamdullillah walaupun tak dapat bersama dengan pelancaran MLM Syariah dan Aiskrim Taiyibah tapi sekurang-kurangnya dapat jugak merasai kesedapan Aiskrim HPA.... Memang sedap sangat..

Lepas tu sesi memulangkan barang la plak... Maka dapat la invois drpd kak Bib berjumlah 498 nilai mata. Banyak jugak sebenarnya kalau kita betul-betul serius utk buat demo ni kan...

Lepas ni aku berazam nak bantu jaringan dengan demo la plak sekurang-kurangnya sekali sebulan. Bukan apa selama ni jaringan aku tak berapa suka nak buat demo, dah berbuih aku soh buat tapi alahai....

Nak maintain pun senang dan penajaan pun berlaku.. Banyak faedah yang kita dapat semasa buat demo ni..

Bulan depan kami dijemput sekali lagi kesana tapi mereka request bekam la plak. Insyaallah aku akan minta tlg sahabat di Komiti Nilai utk bantu program aku nanti...

No comments:

Post a Comment