Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Saturday, March 14, 2009

Bekam

Malam smlm aku membekam suami kepada jaringan Yanie, Kak rose. Tapi Kak Rose masih belum mahu berbekam lagi.. Takut katanya.
Bercakap tentang takut, aku juga suatu masa dahulu pun takut dengan bekam ni. Manakan tidak masa aku pertama kali lihat org di bekam di Pasar Malam, masa tu aku kecik lagi.
yang aku ingat mereka mengunakan buluh dan pisau cukur. Pisau cukur tu la yang menakutkan aku kerna aku melihat pembekam tu seolah-olah mengelar jer... Hehehehe tu dulu sekarang aku plak yang membekam. Itupun setelah merasai kehebatannya..
Barangsiapa yang belum berbekam lagi.. bekam la kerana selain ianya sunnah nabi SAW ianya sgt iffektif dan murah utk perawatan penyakit..

No comments:

Post a Comment