Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Wednesday, March 11, 2009

Maha Suci Allah...

Syukur Alhamdulillah aku panjatkan kepada Maha Suci Allah yang telah memberikan aku berita2 gembira sejak dari pagi sehingga ke malam hari.

Allah Maha Besar,sesungguhnya Kau Maha Mendengar dan Maha Pemurah. Hari ini, aku berjumpa dengan seorang sahabat yang mahu berjuang bersama2 dalam industri produk halal HPA.

Nama sahabat baru aku ni Mohd Noor Sham.Dia bertugas di AADK Pulau Sebang.Dah 2 ari katanya dok mencari maklumat pasal HPA. Baru ptg td dia sms bgtau nak jd ahli dan nak ikut program PBC. Katanya, dia tertarik dengan pengisian program kerohanian yang kami jalankan.

Yang mana, kami sebagai urusetia akan bersama para peserta bgn di sepertiga mlm utk berQiamullail. Aku sempat berjumpa dengan dia dan alhamdulillah, kini dia sah menjadi ahli HPA.

Dia juga berminat dlm kaedah perawatan yg ada dlm HPA spt Perawatan Bekam, Akupuntur dan lain2.Dia juga bercadang utk menganjurkan program perawatan utk membantu pelatih2 yg akan keluar supaya mereka dapat berdikari dan bekerja sendiri tanpa mengharapkan utk bekerja dgn org lain.

Insya Allah, perkara tersebut akan dibincangkan. Semoga matlamat ini akan tercapai.

No comments:

Post a Comment