Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Thursday, April 9, 2009

Hari ini

Hari ini aktiviti penuh, dari pagi saya dah keluar untuk service downline, kemudian ada appointment dgn dealer souveir utk buat keychain dan card holder utk Komiti Nilai.

Tengahari pula jumpa PJS Abg Zul utk pulangkan broadbandnya yang bermasalah tempohari, alhamdullillah takde la susah sgt nak atasinya.
Kemudian saya ke Kajang dgn niat nak beli Aiskrim, niat tu nak beli byk sebab dengar baru sampai je. Tapi bila dah sampai cawangan cuma yang tinggal hanya 3 aje. Nak tak nak saya ambik la 2. tinggalkan 1 tu utk org lain yang nak rasa plak.
Dari Kajang terus ke Seri Kembangan, service downline bagi dia rasa aiskrim perisa kopi Radix tu.. dah lama dok citer ngn dia aiskrim,aiskrim. Hari ni dapat la dia rasa aiskrim tu. Seronok tgk org tua makan aiskrim apatah lagi budak-budak.. hehehe
Kemudian terus ke Nilai, nak gi jumpa Abg Norsham. Jumpa di Cawangan Nilai dan lepas borak-borak dapat la dia sebekas Aiskrim perisa Kopi Radix sebagai tanda terima kasih saya kepadanya. Nak bagi lelain lum lagi la, bonus saya masih ciput lagi. hehehehe
pehhhh penat sungguh hari ini. Walau apa pun ini lah perkara yang saya suka buat... Bukan senang nak senang dan bukan susah nak buat orang seronok..

No comments:

Post a Comment