Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Monday, April 27, 2009

25-26 April 2009..Suka duka seorang Pejuang..

Selepas program PBC tamat kami bergegas ke Hospital Seremban untuk melawat Pengerusi Komiti, Ust Radzi. Beliau pada mulanya berkeras utk tidak mahu ke Hospital utk dirawat.Pengerusi Komiti Nilai, Ust Mohammad Radzi Hj Ariffin dimasukkan kedalam wad utk dibedah kerana mengalami bisul. Bisul yg menyerang beliau dikatogerikan bisul jahat dimana ianya akan menyerang seluruh sistem tubuh. Tp alhamdullillah kerana berkat pengamalan Herba HPA yang berterusan ianya tidak menyerang tulang dan masuk ke dalam darah Ustaz.
Pemimpin Contoh. Walaupun dalam keadaan yang tidak berapa bagus Ust masih sempat memberikan kami motivasi dan berpesan kepada kami utk teruskan perjuangan ini. Sebak saya dengar kata kata beliau. Beliau berpesan supaya kami jangan berhenti menaja dan bercakap, berjuang dan berkorban utk HPA. Tapi saya percaya, kalau ada 1000 org pemimpin seperti Ust Radzi ini dalam HPA, kita ( HPA ) akan menawan seluruh dunia ini, insyaallah.. marilah kita doakan kesihatan dan penderitaan beliau segera kembali seperti sedia kala.

Sekitar PBC Nilai, 25-26 April 2009


Peserta Muslimah Terbaik.. Pn Rohaizah Mohamad Soho...
Peserta Muslimin Terbaik Shafriezal Md Kasim
Kumpulan Terbaik Program Perkongsian Bijak Cemerlang 25-26 April 2009

Barisan urusetia bertugas pada kali ini, Ramai diantara AJK tidak dapat bersama kerana mempunyai komitmen lain.
Para peserta PBC bersama urusetia bergambar kenang-kenangan.

No comments:

Post a Comment