Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Friday, March 5, 2010

Tahniah diatas penubuhan KPS

Sekalung tahniah diucapkan kepada Penaung Komiti Nilai, PJM Siti Habibah yang diberi kepercayaan oleh HPA untuk menerajui Kelab Pemimpin Selatan yang ditubuhkan semalam ( 4hb Mac 2010 ) di Dewan Nuruddin Fahmey, Kluang. Tahniah juga diucapkan kepada PJS Rahmad Daim, Tim. Presiden 1 dan PJS Shafie Tasiron, Tim. Presiden 2 dan semua AJK yang telah dilantik.
Tugas berat menanti mereka yang mana mereka telah diamanahkan untuk memastikan HPA terus berkembang dan maju di Zon Selatan ini.
Komiti Nilai juga kini telah bersama KPS juga mengalas tugas berat yang mana akan bertanggungjawab memastikan HPA terus diperjuangkan dan dipromosikan dgn lebih hebat lagi khususnya di Negeri Sembilan ini.
Saya juga telah mendapat semangat baru di Kluang yang mana saya tersentuh dengan ucapan PJS Rahmat yang menyentuh asas perjuangan. Di HPA lah kita dapat semuanya, ilmu, produk HALAL, bonus, Perawatan, Tarbiyah dan herba sebagai altenatif kepada ubatan.
Dan akhir kata perjuangan harus diteruskan yang mana kekadang jalannya pahit untuk diharungi dan yang pastinya terlalu manis untuk ditinggalkan.

No comments:

Post a Comment