Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Thursday, July 16, 2009

Minggu ini saya dan Komiti Nilai berniaga di USIM bersempena Halal Food Seminar. Kami berniaga Nasi Ayam Organik Panggang, Roti Jala dan Air minuman HPA seperti Kordial dan air berkarbonat. Alhamdullillah sambutan amat mengalakkan dan kesedaran mengenai makanan halalal toiyiban amat tinggi dikalangan Para Pelajar USIM ini cuma agak sedih bila melihat ada peniaga makanan lain yang frontlinenya adalah orang C*** tetapi masih lagi kita sebagai pengguna menjadi pengunanya yang setia.
Melihatkan ini semua saya semakin bersemangat utk mempromosikan makanan halal keluaran HPA dengan lebih aggresif lagi. Kalau bukan kita siapa lagi??? biarlah banyak cemuhan dan sindiran yang diterima tetapi itu semua adalah pencetus semangat utk saya.
Moga ALLAH memberi kudrat dan ketabahan utk saya terus berdiri dan mempertahankan apa yang telah saya usahakan setahun lebih ini. Dan semoga Allah memberi kejayaan hakiki buat HPA dan kita semua yang bersamanya insyaallah.
( insyaallah gambar akan dimuatkan kelak.)untuk lihat gambar klik http://hpaatnilai.blogspot.com

No comments:

Post a Comment