Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Monday, May 4, 2009

2 dan 3 Mei 2009

Pada 2 Mei Komiti Nilai telah menganjurkan Kelas Diagnosis Saraf Tapak Tangan. Kelas ini telah dibimbing oleh Penaung Komiti HPA Nilai iaitu PJM/PJS Pn Siti Habibah Yusof.

Pada 3 Mei pula Komiti menganjurkan Kelas Asas Rawatan bekam yang sepatutnya dibimbing oleh Pengerusi Komiti Nilai, Ust Mohamad Radzi Hj Ariffin yang telah dimasukkan ke Hospital. Walau bagaimana pun saya mengambil tanggungjawab itu utk meneruskan legasi yang telah dibina oleh Ustaz Radzi. Bukan lah pandai sangat tetapi membimbing dengan pengalaman merawat yang saya timba sebelum ini.

Insyaallah saya akan mendalami ilmu mendiagnos Saraf tapak tangan,bekam dan lain-lain di kursus Herbalis nanti. Selepas itu saya ingin menyampaikan dan berkongsi ilmu yang telah saya timba disana nanti. Ini harapan dan tanda terima kasih saya pada Komiti Nilai dan kak bib yang telah menaja saya ke Kursus Herbalis ini.

No comments:

Post a Comment