Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Wednesday, April 14, 2010

Open Day UniKL

Pada 7,8 dan 9 April yang lalu, Kami dijemput oleh salah seorang AJK Komiti iaitu Ust Azis Jakpar untuk bersama-sama memeriahkan Open Day UniKL, City Campus. Kami dari Komiti Nilai bertiga, Saya, Haryani dan Pn Roslah. Matlamat kami adalah untuk memperkenalkan HPA pada warga UniKL keseluruhannya. Kami membuat jualan produk dan juga diagnosa Saraf Tapak Tangan.
Dekan UniKL ( MIIT ) Prof Dr. Roslan Ismail yang telah menjadi ahli pada hari itu mengdiagnos saraf tapak tangan sambil diperhati oleh Ust Azis Jakpar penganjur dan juga pensyarah UniKL.

Setelah 3 hari berkampung di UniKL. Biar pun penat tapi matlamat kami sampai kerana hampir 200 orang telah didiagnos dan dianggarkan hampir 40 keahlian telah bersama kami. 20 keahlian diperolehi pada Career Talk yang disampaikan oleh PJM Cikgu Murad pada 9hb disebelah paginya. Syabas diucapkan kepada Ust Azis dan student yang membantu mempromosikan pemeriksaan Saraf Tapak Tangan kami.

No comments:

Post a Comment