Jadilah Sihat


Lorong Ehsah Hj Ismail, Batu 21 1/2 Jalan Sungai Lalang, 43500 Semenyih Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi Perawat kami - Pn Haryani 019-3438385 - Herbalis En. Azmely 019-3286037 -

Wednesday, February 3, 2010


Pada 23 Januari yang lalu saya telah dijemput ke Felda Pasoh 3, Kuala Klawang Negeri Sembilan. Program bermula agak lewat kerana ada program bertindan di kawasan itu. Tapi semua itu tidak lah mematahkan semangat kami kerana inilah perjuangan.

Program bermula pada lebih kurang 3.00ptg yang mana saya menerangkan sedikit sebanyak mengenai HPA dan perjuangannya. Dilema makanan halal masa kini yang melanda umat islam khususnya di Malaysia kita tercinta ini. Juga peluang yang boleh diraih bersama HPA yang kini sudah semakin berkembang pesat.

Selepas sesi penerangan, sesi mendiagnos penyakit adalah sesi yang ditunggu oleh kebanyakan mereka yang hadir dalam sekitar lebih kurang 20org. Selepas itu saya membuat perawatan bekam pada yang hadir. Seramai 8 org yang berbekam pada program ini.

Pada keseluruhannya program ini agak berjaya juga kerana selain dari perawatan, penjualan dan keahlian juga memberangsangkan.

No comments:

Post a Comment